Love Indonesia
|

Heropanti 2

Synopsis
Heropanti 2
Genre: Action, Romance
Cast: Tiger Shroff, Abhinay Raj Singh, Tara Sutaria, Nawazuddin Siddiqui, Mark Rhino Smith, Lee Westwick, Amber Doig-thorne
Director: Ahmed Khan, Akashsolankiofficial
Bahasa Indonesia - Heropanti 2 adalah tentang seorang pria yang membantu orang di malam hari. Apakah itu menyelamatkan seseorang dari perampokan atau penculikan orang ini selalu ada. Pemerintah India mengetahui hal ini dan mengirimnya ke Rusia di mana ia memiliki misi untuk membunuh pasukan Rusia di malam hari. Tapi entah kenapa ada yang tidak beres dan seluruh dunia mengira ini adalah pemimpin pasukan Rusia. Perhatikan bagaimana dia menggunakan kegelapan untuk mengalahkan musuh dan membuktikan bahwa semua orang salah.
English - Heropanti 2 is about a guy who helps people at night. Whether that be saving someone from a robbery or kidnapping this guy is always there. The Indian government finds out about this and sends him to Russia where he has the mission of killing Russian troops at night. But somehow something goes wrong and the whole world thinks this is the leader of the Russian troops. Watch how he uses the darkness to beat the enemies and prove everyone wrong.
(In Hindi with Indonesian/English subtitles)
MEDIA COVERAGE
Kompas
Detikcom
Liputan6
Tempo
OkeZone
KabarBisnis
TeknoJurnal
GoodNewsFromIndonesia
WartaKotaLive
TDWClub
IndonesiaKreatif
DailySocial
TheJakartaPost
BisnisIndonesia
Bloomberg
Reuters
CrackBerry
Yahoo
CBSMoneyWatch
MarketWatch
AFP
AboutDotCom
CentroOne
DreamersRadio